Автор Тема: Етикет спілкування в мережах  (Прочитано 1247 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Оля Лящук

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Рівненська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #15 : Травень 17, 2018, 12:08 »
 :) 1.Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на увазі.
 :D 2.Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.
:) 3. [/size]Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.[/color]

Offline оля1310

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Гість
  • Регіон: Рівненська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #16 : Травень 17, 2018, 12:14 »
Для того щоб спілкування у віртуальному просторі не принижувало людину, а, навпаки, сприяло її особистісному зростанню необхідно дотримуватися загальноприйнятих етичних вимог, правил мережевого етикету.1. Поважай інших інтернетівців! Пам’ятай золоте правило: спілкуйся з будь-яким віртуальним співрозмовником так само, як ти хочеш, щоб інші поводилися з тобою!
2. Дотримуйся законів і правил поведінки, прийнятих у реальному житті. Наприклад, не порушуй законів, не лайся матом, не розсилай шкідливого програмного забезпечення.
3. Не ходи в чужий монастир зі своїм статутом! Якщо ти випадково заблукав у чиєсь співтовариство (форум, блог, чат), спочатку озирнись, освойся з місцевою манерою спілкування. Поважай місцевих «авторитетів»!
4. Поважай час і гроші інших! Наприклад, відправляючи кому-небудь надмірної ваги файл, скористайся архіватором.
5. Намагайся дбати про читача твоїх повідомлень! Пиши грамотно, ретельно форматуй свій текст, розбиваючи його на відповідні пункти, абзаци. Не забувай про розділові знаки!
6. Не зловживай смайликами!
7. Ніколи не дублюй повного тексту матеріалу (листи, повідомлення), який ти коментуєш. У той же час цитуй достатньо оригінальний текст, аби було абсолютно ясно, що саме ти коментуєш.
8. Не провокуй агресивної реакції в одержувача твого повідомлення. Уникай категоричних тверджень!
9. Не пиши листи і повідомлення ОДНИМИ ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ: адресату може здатися, що ти на нього кричиш!
10. Якщо ти кипиш праведним гнівом, не піддавайся спокусі відповісти негайно! Затамуй відповідь хоча б на деякий час.
11. Поважай інакомислячих! Не намагайся довести свою правоту за будь-яку ціну!
12. Не створюй і не розсилай спаму, не флуди і не займайся флеймом!
13. Уникай трьох «Ха» – Хамство, Хакерство, Халява!
14. Поділися своїми знаннями!
15. Поважай недоторканність приватного життя інших користувачів мережі!
16. Умій прощати чужі промахи і помилки! Не знущайся над чужими помилками, не збиткуйся над новачками!
17. Не забувай, що інтернет є загальнодоступним! Пам’ятай про дітей!
18. Поважай авторські права!
19. Не будь шовіністом! Пам’ятай, що кіберпростір - інтернаціональний!
20. Інтернетівці, давайте жити дружно! ..

Offline Валя123

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Рівненська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #17 : Травень 17, 2018, 12:23 »
1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*