Автор Тема: Етикет спілкування в мережах  (Прочитано 545 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Вікторія Погранична

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Одеська область
Етикет спілкування в мережах
« : Квітень 18, 2017, 09:16 »
Етикет - це правила доброго тону в тій або іншій соціальній групі. На сьогодні в Інтернеті також сформувалися певні правила спілкування. Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною. Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті. Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі. Поважайте час і можливості інших. Зберігайте особистість.

Offline Оксана Бех

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Львівська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #1 : Квітень 22, 2017, 14:52 »
Я вважаю,що у сучасному світі люди просто забули за етикет спілкування,ніхто не слідкує навіть за найелементарнішими правилами граматики!

Offline Ivanka

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #2 : Квітень 22, 2017, 21:58 »
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.

8. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.

9. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на увазі.

10. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь на Ваше повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів, будьте толерантними!

Offline Даринка

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #3 : Квітень 22, 2017, 23:16 »
12 «заповідей» Інтернету

1. Пам'ятайте про те, з ким ви спілкуєтеся! Не забувайте, що за посередництвом Мережі та комп'ютера ви пов'язані з живою людиною, а часто - з багатьма людьми одночасно. Не дозволяйте запаморочити себе атмосферою анонімності і вседозволеності. Пишучи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - постарайтеся, щоб вам не було соромно за свої слова.

2. Спілкуючись в Мережі, дотримуйтесь тим же правилам міжособистісного спілкування, яким ви прямуєте в реальному житті.

3. Пам'ятайте, що ви перебуваєте в кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте і визнавайте їхній пріоритет. У будь-якій групі новин, форумі або навіть на каналі IRC існують власні, локальні правила. Ознайомтеся з ними, перш ніж відправляти своє перше повідомлення!

4. Дбайливо ставитеся до часу і думку інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на підтримку ваших колег. Не тягніть інших користувачів по дурницях, інакше, зрештою, з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережеве час не тільки обмежена, але для багатьох і дуже дорого! І крім ваших проблем у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні.

5. Намагайтеся виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на умовності типу правил хорошого тону. Спілкуючись, називайте свого співрозмовника на «ви».

6. Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання сміттєву корзину, яким би безглуздим і наївним воно не здавалося.

7. Стримуйте пристрасті. Вступати в дискусії етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайок, навіть якщо ваш візаві свідомо провокує вас на це.

8. Ставтеся з повагою не тільки до своєї, але й до чужої приватності. Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того, він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте «з відкритим забралом».

9. Не публікуйте інформацію з приватних листів без згоди їх відправників, не проникає в чужі поштові скриньки та в комп'ютери!

10. Не розсилайте свої листи одночасно на сотні адрес - люди ненавидять спамерів (тих, які засмічують Мережа рекламою, непрошеними листами масової розсилки)!

11. Після того як напишете лист, уважно перечитайте і про всяк випадок включіть програму перевірки орфографії.

12. Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Незалежно від того, чи дотримуються ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично чемно порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами.

По суті, ці правила етикету для Мережі Інтернет нічим не відрізняються від загальноприйнятих норм поведінки, тільки вносять деякі доповнення, обумовлені особливостями віртуального спілкування. Але, в будь-якому випадку, слід пам'ятати головне право - звертатися з іншими людьми потрібно так, як хотілося б, щоб вони поводилися з тобою.

Offline Даринка

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #4 : Квітень 22, 2017, 23:19 »
Електронні повідомлення мають бути стислими. У листах не зазначайте адреси електронної пошти інших осіб без їхнього дозволу. Перевіряйте повідомлення, перш ніж відправити їх, виправляйте помилки. Не зловживайте великими літерами: у листуванні електронною поштою заведено, що слова, написані великими літерами, – це те саме, що крик у повсякденному спілкуванні. Щоб виділити слово, ставте перед ним і після нього зірочки. Не використовуйте пошту для розсилання рекламних повідомлень, які випадково потрапили до вашої поштової скриньки. Якщо до комп’ютера (електронної поштової скриньки) мають доступ кілька осіб, необхідно встановити систему паролів ідентифікації користувача. Ніколи не передавайте іншим особам свій пароль, ідентифікатор, якщо не хочете, щоб сторонні особи отримали доступ до конфіденційної інформації.

Offline Ярослава

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #5 : Квітень 23, 2017, 10:39 »
У багатьох організаціях правила поведінки користувача в локальних мережах встановлюються у формі інструкцій або офіційних правил. Чимало організацій, в яких будь-яких правил та інструкцій офіційно не існує, та й далеко не будь-яка інструкція може охопити всі питання етикету. У процесі розвитку локальних мереж вироблені деякі загальні правила (хоча застосування того чи іншого правила залежить від технічного оснащення мережі):
· Не передавайте нікому ваше ім'я та пароль для входу в мережу: будь-які дії, здійснені в мережі під вашим ім'ям, потім можуть бути співвіднесені безпосередньо з вами;
· Якщо ви залишаєте комп'ютер більш ніж на 10 хвилин, перед відходом припиніть виконання всіх програм з мережевою підтримкою (або пов'язаних з обміном даних через мережу) і закрийте їх (якщо це неможливо зробити в силу виконуваної задачі, то попередьте про цей факт вашого мережевого адміністратора );
· Намагайтеся без необхідності не запускати декілька програм з мережевою підтримкою;
· Перш ніж почати переміщення великого обсягу даних з іншого комп'ютера на свій або зі свого комп'ютера на інший комп'ютер в мережі, оцініть необхідність цієї дії і можливість розбиття даних на окремі менші за обсягом пакети. Тільки у разі неможливості вирішення питання зазначеним чином вдавайтеся до переміщення всіх даних;
· При наявності у вашого комп'ютера свого жорсткого диска віддавайте перевагу збереженню даних саме на ньому, а не на дисках загального користування (якщо таким не є диск вашого комп'ютера і якщо це правило не суперечить важливість справ);
· Користуючись загальним (системним) поштовою скринькою, намагайтеся уникати поміщати туди дуже великі повідомлення;
· Перед установкою на ваш комп'ютер нового програмного забезпечення з мережевою підтримкою або з можливим колективним використанням проконсультуйтеся з мережевим адміністратором і перевірте встановлюється програмне забезпечення на ліцензійну чистоту і на незаражену вірусами;
· Стежте за тим, щоб працюючі у вас програми не завдавали шкоди яким-небудь загальним (мережевим) ресурсів та ресурсів інших користувачів мережі.
Застосування колективного принтера накладає на членів локальної мережі певні додаткові правила:
· Стежте, щоб не роздруковувалися зайві копії відправленого вами завдання;
· Намагайтеся не роздруковувати що-небудь (документ тощо) відразу після внесення кожного незначного зміни - багато програм дозволяють переглянути зразок можливої ​​роздруківки на екрані;
· Стежте за тим, щоб ваші роздруківки не скупчувалися в принтера - забирайте їх, по можливості, відразу після закінчення друку.
У випадку появи питань з використання мережі або програм, що використовують мережеві ресурси, зверніться до адміністратора або скористайтеся відповідною документацією (за наявності такої).

Offline Дана

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #6 : Квітень 23, 2017, 11:35 »
1. Не грубіянити! Це, очевидне на перший погляд правило, порушується дуже часто, і саме це головна проблема спілкування у Мережі.
  2. Стежте за своєю мовою. Багато хто вважає, що завжди треба використовувати безліч смайликів, що іноді переходить усілякі розумні межі.
  3. Заборонені всілякі форми небажаної масової розсилки, яку називають також "спамом".
  4. Заборонені дії на виведення з ладу чужих комп'ютерів. Спроба пожартувати над приятелем за допомогою " класної програмки" або вхід до мережі з використанням чужого пароля можуть обернутися величезним штрафом для ваших батьків, бо саме на них лягає вся відповідальність за ваші дії.
  5. Регулярно перевіряйте вміст своєї поштової скриньки. Завжди вказуйте в електронному повідомленні його тему, щоб отримувач листа зрозумів, про що йде мова. У кінці кожного електронного листа вказуйте своє ім'я та прізвище, також не забувайте про ввічливість. Навіть в електронних листах фрази " до побачення", " дякую за увагу" дуже доречні.
  6. Не перевантажуйте лист додатковими матеріалами ( фотографіями, малюнками).
  7. Електронне послання одного кореспондента іншому є приватним, тому користувач повинен поважати право на таємницю листування. І перш ніж передати його вміст іншим особам, необхідно отримати дозвіл автора листа.
  8. І - найголовніше! Завжди пам'ятайте, що E-mail - засіб зв'язку з живими людьми. Перед тим, як надіслати листа, прочитайте його уважно ще раз і поставте себе на місце одержувача.
 Отже, всім відвідувачам Інтернету Всезнайка бажає вести себе пристойно! Саме ви можете створити нову мережу, де люди спілкуються,  радіють, вирішують важливі питання, знаходять друзів. Мережа Інтернет - дивовижний винахід людства, вона повинна служити нам, бо саме вміння спілкуватися створює справжню людину!!!
   

Offline Дарина Чепелінська

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #7 : Квітень 23, 2017, 20:01 »
Правила мережевого етикету

Етикет - це правила доброго тону в тій або іншій соціальній групі. На сьогодні в Інтернет також сформувалися певні правила спілкування. Зрозуміло, що викладачі й студенти повинні їх дотримуватись. Ці правила можна знайти в телеконференціях, на багатьох сайтах. Вони мають різноманітний вигляд. Нижче наведено один із варіантів мережевого етикету, що розповсюджується в телеконференції relcom. education.
Правило 1
Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною

Не вчиняйте іншим те, чого не хочете отримати від них самі. Поставте себе на місце людини, з якою розмовляєте. Відстоюйте свою точку зору, але не ображайте тих, хто навколо вас.

У кіберпросторі кажуть: "Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною". Коли ви використовуєте телекомунікації, то маєте справу з екраном комп'ютера. Ви не можете жестикулювати, змінювати тон, і Ваша особа не має жодного значення. Слова, лише слова - це все, що "бачить" Baш співрозмовник.

Коли ви ведете розмову електронною поштою або берете участь у конференції, можна помилитися в тлумаченні слів Вашого співрозмовника і, на жаль, забути про те, що Ваш адресат теж людина зі своїми почуттями і звичками.

Однак не забувайте про головний принцип мережевого етикету: повсюдно в мережі знаходяться реальні люди.

І ще одна причина, через яку слід бути чемним у мережі. Коли Ви зв'язуєтеся в кіберпросторі, пам'ятайте, що Ваші слова фіксуються. Можливо, вони збережуться там, куди Ви вже не зможете дістатися. Інакше кажучи, є шанс, що вони ще повернуться і зашкодять Вам, а у Вас не буде жодної можливості вплинути на цей процес.
Правило 2
Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті

У реальному житті більшість з нас свідомо підкоряється законам, інколи через обмеження, інколи через побоювання бути викритими. У віртуальному просторі такі шанси порівняно невеликі. Люди інколи забувають про те, що "за екраном" знаходиться жива людина, і вважають, що в мережі правила поведінки не такі самі, як у звичайному житті.

Цю оману можна виправдати, але однаково - це омана. Стандарти поведінки можуть дещо відрізнятися в різних точках віртуального простору, однак в цілому вони не більше поблажливі, ніж у реальному житті.

Дотримуйтеся етики спілкування! Не вірте тому, хто каже: "Вся етика тут полягає в тому, що Ви самі для себе встановите". Якщо ви зустрічаєтесь з проблемою етичного характеру в кіберпросторі, уявіть, щО Ви в реальному житті. Тоді Ви швидко знайдете розв'язання.

Ще один пункт мережевого етикету: якщо Ви використовуєте shareware (умовно-безкоштовне програмне забезпечення), заплатіть за нього. Ваші гроші сприятимуть створенню нових shareware-продуктів.

Якщо хтось порушує закон у віртуальному просторі звичайно, порушує й мережевий етикет.
Правило 3
Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі

Те, що без вагань приймається в одному місці, можуть вважати за грубощі в іншому. Наприклад, якщо в конференціях обговорюються телевізійні програми, різні чутки й плітки - цілком нормальне явище. Але, якщо ви вирішили втрутитися з ними в журналістську дискусію, популярності це Вам не додасть.

Опинившись у новій ділянці віртуального простору, спочатку озирніться. Витратьте час на вивчення обстановки, "послухайте", як і про що говорять люди. Після цього приєднуйтесь до розмови.
Правило 4
Поважайте час і можливості інших

Коли Ви надсилаєте електронну пошту або повідомлення до конференції, Ви фактично претендуєте на чийсь час. І тоді Ви відповідаєте за те, щоб адресат не витратив цей час даремно.

Поняття "можливості" дуже широке. До можливостей треба віднести й таку характеристику, як пропускна спроможність каналу, через який відбувається зв'язок. Для кожної ділянки цього каналу існує обмеження щодо обсягу даних, які можуть бути передані через нього. Це вірно навіть для сучасних оптичних ліній. Слово "можливості" доречно використати також, говорячи про фізичний об'єм носіїв інформації на віддаленому комп'ютері. І якщо Ви випадково надіслали до тієї ж самої конференції п'ять однакових повідомлень, ви витратили як час передплатників цієї конференції, так і можливості системи (адже Ви займали лінію передачі й місце на диску).

Правило 4 має ряд додатків, що стосуються учасників дискусій.

Більшість програм проглядання повідомлень конференцій працюють повільно, та й отримання нового повідомлення займає час. Програма має перегорнути всі заголовки повідомлень для того, щоб знайти потрібне. Ніхто особливо не радіє, якщо виявиться, що час витрачений марно.

У людей не так багато часу для читання повідомлень, зважаючи на кількість останніх. Раніше, ніж Ви надішлете людині свого листа, поміркуйте, чи він справді потрібен їй. Якщо ж Ви вагаєтесь, поміркуйте двічі, перш ніж надіслати повідомлення.
Правило 5
Зберігайте особистість

Використовуйте переваги анонімності. У мережі (наприклад, у конференціях) Ви можете зустрітися з тими, кого ніколи б не зустріли в реальному житті, і ніхто не засудить Вас за колір шкіри, очі, волосся, за Вашу вагу, вік або манеру одягатися.

Однак Вас будуть оцінювати з точки зору того, як Ви пишете. Для тих, хто знаходиться в мережі, це має значення. Таким чином, правила граматики відіграють важливу роль.

Слідкуйте за тим, що говорите. Осмислюйте зміст Вашого листа. Коли Ви хочете сказати щось подібне "мені здається..." або "я чув, що...", спитайте себе: "а чи не перевірити ще раз вірогідність фактів?". Невірогідна інформація здатна спричинити цілий шквал емоцій у мережі. І якщо це повторюється вдруге і втретє, може статися, як у грі "зіпсований телефон": ваші слова будуть перекручені до невпізнанності.

Крім того, переконайтесь, що Ваші повідомлення ясні й логічно витримані. Можна вигадати параграф тексту, що буде бездоганним з точки зору граматики, але цілком безглуздим. Це часто трапляється, якщо Ви хочете переконати когось у Вашій правоті, використовуючи безліч складних і довгих слів, які Вам, власне, не дуже знайомі.

Не ображайте користувачів. Нарешті, будьте терплячі й чемні. Не вживайте ненормативну лексику, не йдіть на конфлікт заради самого конфлікту.
Правило 6
Допомагайте іншим там, де Ви це можете зробити

Чому потрібно ставити запитання у віртуальному просторі ефективно? Тому, що Ваші запитання читає багато людей, які знають на них відповідь. І навіть якщо кваліфіковано дадуть відповідь лише декілька осіб, загальний обсяг знань у мережі збільшиться. Інтернет сам по собі з'явився через прагнення вчених до обміну досвідом. Поступово в цей захоплюючий процес втягнулися інші.

Дуже важливо обмінюватися відповідями на Ваші запитання з іншими користувачами. Якщо Ви передчуваєте, що отримаєте багато відповідей на своє запитання або надсилаєте його до конференції, яку рідко відвідуєте, відповідайте на репліки електронною поштою, а не на конференції. Коли ви отримали всі репліки, складіть їх і надішліть одним повідомленням на конференцію. Таким чином, кожний виграє від спілкування з Вами.

Якщо Ви самі експерт, то можете зробити більше. Багато людей вільно надсилають цілі бібліографії, від списків ресурсів із законодавства до переліків популярних книг з UNIX. Якщо Ви є лідером в групі, де відсутній перелік відповідей на питання, що часто ставляться, спробуйте самі його написати. Якщо Ви виявили або самі створили документ, що, на Вашу думку, може зацікавити інших, надішліть його на конференцію.

Обмін досвідом - захоплююче заняття. Це давня й славетна традиція мережі.
Правило 7
Не втручайтеся в конфлікти й не допускайте їх

Флейми (flames) - це емоційні зауваження, часто висловлені без урахування думки інших учасників розмови. Це повідомлення з метою викликати реакцію користувачів: "Нумо, скажи, що ти насправді думаєш про це?"

Чи забороняє мережевий етикет флейми? Не зовсім. Флейми - теж стара традиція мережі. Вони можуть давати задоволення як авторам, так і читачам.

Але мережевий етикет проти флеймів, що переростають у "війни" - серії злісних послань, якими обмінюються, як правило, два або три учасники дискусії. Такі "війни" можуть буквально захопити конференцію й зруйнувати дружню атмосферу. Це несправедливо щодо інших читачів конференції. І дуже скоро люди, що не беруть участі у дискусії, втомлюються від конфліктів. Фактично відбувається неприпустима монополізація ресурсів.
Правило 8
Поважайте право на приватне листування
Правило 9
Не зловживайте своїми можливостями

Деякі люди у віртуальному просторі почувають себе професіоналами. Це системні адміністратори, аси в кожній мережевій грі, експерти в кожному офісі.

Маючи ширші знання або повноваження, ці люди автоматично здобувають перевагу. Однак це зовсім не означає, що вони можуть нею користуватися.

Наприклад, системні адміністратори не повинні читати приватні поштові повідомлення.
Правило 10
Навчіться вибачати іншим їхні помилки

Будь-хто колись був новачком. Тому, коли хтось припускається помилки - будь це помилка в слові, необережний флейм, безглузде запитання або невиправдано довга відповідь, - поставтесь до цього поблажливо. Навіть, якщо аж свербить відповісти, поміркуйте двічі. Якщо у Вас гарні манери, це ще не значить, що Ви маєте ліцензію з викладання цих манер усім іншим.

Якщо ж Ви вирішили звернути увагу користувача на його/її помилку, зробіть це коректно й краще не в конференції, а в приватному листі.

Дайте людям можливість повагатися. І не будьте бундючним та гордовитим. Як відомо, виправлення в тексті часто-густо містять граматичні помилки і вказівка на недотримання правил етикету, буває, демонструє порушення цього ж етикету.

(За матеріалами Кухаренко В. М., Рибалко О. В.,
Сиротенко Н. Г. Дистанційне навчання: Умови застосування.
Дистанційний курс: Навчальний посібник.
3-є вид./За ред. В. М. Кухаренка -
Харків: НТУ "ХПІ", "Торсінг", 2002. - 320 с.)

Offline Ольга Хомяк

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #8 : Квітень 23, 2017, 20:48 »
Етикет — норми й правила, які відображають уявлення про гідну поведінку людей у суспільстві. У сучасному вигляді та значенні слово вперше було вжито при дворі короля Франції Людовіка XIV — гостям роздали картки (етикетки) з викладенням того, як вони мають поводитись; хоч певні зводи норм і правил поведінки існували вже з найдавніших часів.

Offline Мацюк Іванна

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #9 : Квітень 24, 2017, 18:54 »
Етикет - це правила доброго тону в тій або іншій соціальній групі.На сьогодні в Інтернет також сформувалися певні правила спілкування. Зрозуміло, що викладачі й студенти повинні їх дотримуватись:
Правило 1
Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною
Правило 2
Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті
Правило 3
Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі
Правило 4
Поважайте час і можливості інших
Правило 5
Не втручайтеся в конфлікти й не допускайте їх
Правило 6
Навчіться вибачати іншим їхні помилки

Offline kostyaya

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Волинська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #10 : Квітень 29, 2017, 13:36 »
Електронні повідомлення мають бути стислими. У листах не зазначайте адреси електронної пошти інших осіб без їхнього дозволу. Перевіряйте повідомлення, перш ніж відправити їх, виправляйте помилки. Не зловживайте великими літерами: у листуванні електронною поштою заведено, що слова, написані великими літерами, – це те саме, що крик у повсякденному спілкуванні. Щоб виділити слово, ставте перед ним і після нього зірочки. Не використовуйте пошту для розсилання рекламних повідомлень, які випадково потрапили до вашої поштової скриньки. Якщо до комп’ютера (електронної поштової скриньки) мають доступ кілька осіб, необхідно встановити систему паролів ідентифікації користувача. Ніколи не передавайте іншим особам свій пароль, ідентифікатор, якщо не хочете, щоб сторонні особи отримали доступ до конфіденційної інформації.

Offline Hrystyna

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Львівська область
Re: Етикет спілкування в мережах
« Reply #11 : Травень 05, 2017, 12:53 »
Намагайтеся без необхідності не запускати декілька програм з мережевою підтримкою;
· Перш ніж почати переміщення великого обсягу даних з іншого комп'ютера на свій або зі свого комп'ютера на інший комп'ютер в мережі, оцініть необхідність цієї дії і можливість розбиття даних на окремі менші за обсягом пакети. Тільки у разі неможливості вирішення питання зазначеним чином вдавайтеся до переміщення всіх даних;
· При наявності у вашого комп'ютера свого жорсткого диска віддавайте перевагу збереженню даних саме на ньому, а не на дисках загального користування (якщо таким не є диск вашого комп'ютера і якщо це правило не суперечить важливість справ);
· Користуючись загальним (системним) поштовою скринькою, намагайтеся уникати поміщати туди дуже великі повідомлення;
· Перед установкою на ваш комп'ютер нового програмного забезпечення з мережевою підтримкою або з можливим колективним використанням проконсультуйтеся з мережевим адміністратором і перевірте встановлюється програмне забезпечення на ліцензійну чистоту і на незаражену вірусами;