Автор Тема: Інтернет-етикет  (Прочитано 463 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Оля Жаворонкова

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Херсонська область
Інтернет-етикет
« : Січень 25, 2017, 09:46 »
 Інтернет-етикет
Необхідно відзначити ряд характерних особливостей комунікації за допомогою комп'ютерних мереж. По-перше, можливість одночасного спілкування великої кількості людей, що знаходяться в різних частинах світу, і, отже, живуть у різних культурах, по-друге, неможливість використання більшої частини невербальних засобів комунікації і самопрезентації, по-третє, збіднення емоційного компоненту спілкування; і , по-четверте, анонімність і зниження психологічного ризику в процесі спілкування. Зазначені характеристики приводять до вироблення нових форм і стилів взаємодії і виникнення своєрідного Інтернет-етикету.
Так Інтернет-етикет містить у собі негласні правила спілкування, так звані заповіді, основні з яких такі: [11]
1. Пам'ятайте про людину! Не забувайте, що навіть через посередництво мертвої Мережі та напханого електронікою комп'ютера ви спілкуєтеся з живою людиною, а часто - з багатьма людьми одночасно. Не дозволяйте одурманити себе атмосферою анонімності і вседозволеності - пам'ятайте, що на іншому кінці дроту така ж людина, як і ви. Складаючи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - і намагайтеся, щоб при цьому вам не було соромно за свої слова.
2. Дотримуйтесь в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас щодо безкарним, але чи буде при цьому чиста ваша совість?
3. Пам'ятайте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі існують власні, локальні правила - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення! А головне - пам'ятайте про неписаних правилах.
4. Дбайливо ставитеся до часу і думки інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно - і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на допомогу і підтримку ваших колег. Однак не смикайте інших користувачів по дрібницями - інакше, врешті-решт, з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережевий час не тільки обмежена, але і для багатьох вельми дорого! І, крім ваших проблем, у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні.
5. Намагайтеся виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на "умовності" типу правил хорошого тону або, скажімо, правил граматики та орфографії. Навіть щирі компліменти втрачають у вазі і переконливості, будучи втіленими в граматично і орфографічно неправильною і помилковою формі.
6. Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання в кошик для сміття, яким би безглуздим і наївним воно вам не здавалося.
7. Стримуйте пристрасті. Вступати в дискусії ніякої етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайки - нехай навіть ваш візаві свідомо провокує вас на це.
8. Ставтеся з повагою не тільки до своєї, але й до чужого приватності! Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того - він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте "з відкритим забралом". Побічний наслідок з цього правила: не публікуйте інформацію з ваших приватних листів без згоди їх відправників, не копайтеся у чужих поштових скриньках та, в кінцевому підсумку, в чужих комп'ютерах!
9. Не зловживайте своєю владою і впливом в Мережі! Завоювати довіру важко, а втратити - так легко!
10. Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Не дивіться на те, дотримуються чи ні ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично ввічливо порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами.
Отже, при спілкуванні в Мережі слід уникати грубих, а особливо нецензурних виразів. Необхідно, пам'ятати, що написане вами можуть читати різні люди, в тому числі діти. Це також справедливо для будь-яких публічних висловлювань, в тому числі для текстів, які розміщені в гостьові книги і дошки оголошень, при написанні електронних листів, і особливо - при приміщенні текстових повідомлень у групи новин. [12]
При роботі з групами новин потрібно пам'ятати, що у багатьох групах є модератори, тобто це люди, що стежать за порядком у конкретній групі. У випадку некоректної поведінки модератор має право не тільки попередити користувача, що порушив порядок, але і відключити його від групи, причому в деяких випадках модератор відключає цілий вузол (тобто сервер). Щоб уникнути цього необхідно уважно читати правила групи новин, щотижня публікуються модератором. [13]
Не слід надсилати занадто великих повідомлень, і якщо до листа приєднуються файли, то при відправці їх потрібно упакувати або розбити архів на частини і послати його кількома листами.
За правилами внутрішнього етикету будь-які листи повинні бути підписані. У підпис звичайно входить не тільки ім'я-прізвище, але і мережеві адреси - адреса e-mail і адресу домашньої веб-сторінки (при її наявності).
Отже, якщо всі користувачі Інтернету будуть дотримуватися таких правил поведінки при комунікації в Інтернеті, то таке спілкування стане простіше, дружелюбніше, приємніше, а головне результативніше.

Offline Deluxeplay

  • Почесний користувач
  • *****
  • Повідомлень: 1457
  • Репутация: +61/-1
  • Надеюсь был полезен)))
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Дніпропетровська область
Re: Інтернет-етикет
« Reply #1 : Січень 29, 2017, 18:23 »
Інтернет-етикет
Необхідно відзначити ряд характерних особливостей комунікації за допомогою комп'ютерних мереж. По-перше, можливість одночасного спілкування великої кількості людей, що знаходяться в різних частинах світу, і, отже, живуть у різних культурах, по-друге, неможливість використання більшої частини невербальних засобів комунікації і самопрезентації, по-третє, збіднення емоційного компоненту спілкування; і , по-четверте, анонімність і зниження психологічного ризику в процесі спілкування. Зазначені характеристики приводять до вироблення нових форм і стилів взаємодії і виникнення своєрідного Інтернет-етикету.
Так Інтернет-етикет містить у собі негласні правила спілкування, так звані заповіді, основні з яких такі: [11]
1. Пам'ятайте про людину! Не забувайте, що навіть через посередництво мертвої Мережі та напханого електронікою комп'ютера ви спілкуєтеся з живою людиною, а часто - з багатьма людьми одночасно. Не дозволяйте одурманити себе атмосферою анонімності і вседозволеності - пам'ятайте, що на іншому кінці дроту така ж людина, як і ви. Складаючи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - і намагайтеся, щоб при цьому вам не було соромно за свої слова.
2. Дотримуйтесь в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас щодо безкарним, але чи буде при цьому чиста ваша совість?
3. Пам'ятайте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі існують власні, локальні правила - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення! А головне - пам'ятайте про неписаних правилах.
4. Дбайливо ставитеся до часу і думки інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно - і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на допомогу і підтримку ваших колег. Однак не смикайте інших користувачів по дрібницями - інакше, врешті-решт, з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережевий час не тільки обмежена, але і для багатьох вельми дорого! І, крім ваших проблем, у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні.
5. Намагайтеся виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на "умовності" типу правил хорошого тону або, скажімо, правил граматики та орфографії. Навіть щирі компліменти втрачають у вазі і переконливості, будучи втіленими в граматично і орфографічно неправильною і помилковою формі.
6. Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання в кошик для сміття, яким би безглуздим і наївним воно вам не здавалося.
7. Стримуйте пристрасті. Вступати в дискусії ніякої етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайки - нехай навіть ваш візаві свідомо провокує вас на це.
8. Ставтеся з повагою не тільки до своєї, але й до чужого приватності! Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того - він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте "з відкритим забралом". Побічний наслідок з цього правила: не публікуйте інформацію з ваших приватних листів без згоди їх відправників, не копайтеся у чужих поштових скриньках та, в кінцевому підсумку, в чужих комп'ютерах!
9. Не зловживайте своєю владою і впливом в Мережі! Завоювати довіру важко, а втратити - так легко!
10. Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Не дивіться на те, дотримуються чи ні ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично ввічливо порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами.
Отже, при спілкуванні в Мережі слід уникати грубих, а особливо нецензурних виразів. Необхідно, пам'ятати, що написане вами можуть читати різні люди, в тому числі діти. Це також справедливо для будь-яких публічних висловлювань, в тому числі для текстів, які розміщені в гостьові книги і дошки оголошень, при написанні електронних листів, і особливо - при приміщенні текстових повідомлень у групи новин. [12]
При роботі з групами новин потрібно пам'ятати, що у багатьох групах є модератори, тобто це люди, що стежать за порядком у конкретній групі. У випадку некоректної поведінки модератор має право не тільки попередити користувача, що порушив порядок, але і відключити його від групи, причому в деяких випадках модератор відключає цілий вузол (тобто сервер). Щоб уникнути цього необхідно уважно читати правила групи новин, щотижня публікуються модератором. [13]
Не слід надсилати занадто великих повідомлень, і якщо до листа приєднуються файли, то при відправці їх потрібно упакувати або розбити архів на частини і послати його кількома листами.
За правилами внутрішнього етикету будь-які листи повинні бути підписані. У підпис звичайно входить не тільки ім'я-прізвище, але і мережеві адреси - адреса e-mail і адресу домашньої веб-сторінки (при її наявності).
Отже, якщо всі користувачі Інтернету будуть дотримуватися таких правил поведінки при комунікації в Інтернеті, то таке спілкування стане простіше, дружелюбніше, приємніше, а головне результативніше.
Спасибо за полезную информацию)
Тут все мечты мои закрыты,
Мечтать увы не мудрено.
Но ведь в душе мы все поэты,
А вот с снаружи мы - никто...

Offline Сaшa

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Тернопільська область
Re: Інтернет-етикет
« Reply #2 : Лютий 24, 2017, 12:02 »
Дякую за таку інформацію
 Інтернет-етикет
Необхідно відзначити ряд характерних особливостей комунікації за допомогою комп'ютерних мереж. По-перше, можливість одночасного спілкування великої кількості людей, що знаходяться в різних частинах світу, і, отже, живуть у різних культурах, по-друге, неможливість використання більшої частини невербальних засобів комунікації і самопрезентації, по-третє, збіднення емоційного компоненту спілкування; і , по-четверте, анонімність і зниження психологічного ризику в процесі спілкування. Зазначені характеристики приводять до вироблення нових форм і стилів взаємодії і виникнення своєрідного Інтернет-етикету.
Так Інтернет-етикет містить у собі негласні правила спілкування, так звані заповіді, основні з яких такі: [11]
1. Пам'ятайте про людину! Не забувайте, що навіть через посередництво мертвої Мережі та напханого електронікою комп'ютера ви спілкуєтеся з живою людиною, а часто - з багатьма людьми одночасно. Не дозволяйте одурманити себе атмосферою анонімності і вседозволеності - пам'ятайте, що на іншому кінці дроту така ж людина, як і ви. Складаючи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - і намагайтеся, щоб при цьому вам не було соромно за свої слова.
2. Дотримуйтесь в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас щодо безкарним, але чи буде при цьому чиста ваша совість?
3. Пам'ятайте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі існують власні, локальні правила - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення! А головне - пам'ятайте про неписаних правилах.
4. Дбайливо ставитеся до часу і думки інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно - і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на допомогу і підтримку ваших колег. Однак не смикайте інших користувачів по дрібницями - інакше, врешті-решт, з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережевий час не тільки обмежена, але і для багатьох вельми дорого! І, крім ваших проблем, у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні.
5. Намагайтеся виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на "умовності" типу правил хорошого тону або, скажімо, правил граматики та орфографії. Навіть щирі компліменти втрачають у вазі і переконливості, будучи втіленими в граматично і орфографічно неправильною і помилковою формі.
6. Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання в кошик для сміття, яким би безглуздим і наївним воно вам не здавалося.
7. Стримуйте пристрасті. Вступати в дискусії ніякої етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайки - нехай навіть ваш візаві свідомо провокує вас на це.
8. Ставтеся з повагою не тільки до своєї, але й до чужого приватності! Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того - він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте "з відкритим забралом". Побічний наслідок з цього правила: не публікуйте інформацію з ваших приватних листів без згоди їх відправників, не копайтеся у чужих поштових скриньках та, в кінцевому підсумку, в чужих комп'ютерах!
9. Не зловживайте своєю владою і впливом в Мережі! Завоювати довіру важко, а втратити - так легко!
10. Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Не дивіться на те, дотримуються чи ні ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично ввічливо порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами.
Отже, при спілкуванні в Мережі слід уникати грубих, а особливо нецензурних виразів. Необхідно, пам'ятати, що написане вами можуть читати різні люди, в тому числі діти. Це також справедливо для будь-яких публічних висловлювань, в тому числі для текстів, які розміщені в гостьові книги і дошки оголошень, при написанні електронних листів, і особливо - при приміщенні текстових повідомлень у групи новин. [12]
При роботі з групами новин потрібно пам'ятати, що у багатьох групах є модератори, тобто це люди, що стежать за порядком у конкретній групі. У випадку некоректної поведінки модератор має право не тільки попередити користувача, що порушив порядок, але і відключити його від групи, причому в деяких випадках модератор відключає цілий вузол (тобто сервер). Щоб уникнути цього необхідно уважно читати правила групи новин, щотижня публікуються модератором. [13]
Не слід надсилати занадто великих повідомлень, і якщо до листа приєднуються файли, то при відправці їх потрібно упакувати або розбити архів на частини і послати його кількома листами.
За правилами внутрішнього етикету будь-які листи повинні бути підписані. У підпис звичайно входить не тільки ім'я-прізвище, але і мережеві адреси - адреса e-mail і адресу домашньої веб-сторінки (при її наявності).
Отже, якщо всі користувачі Інтернету будуть дотримуватися таких правил поведінки при комунікації в Інтернеті, то таке спілкування стане простіше, дружелюбніше, приємніше, а головне результативніше.