Автор Тема: Етикет спілкування в мережі інтернет  (Прочитано 3805 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Павлік

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Сумська область
Re: Етикет спілкування в мережі інтернет
« Reply #15 : Травень 18, 2018, 09:38 »
Правила етикетного спілкування


1. Під час розмови з іншими людьми намагайся бути ввічливим.

2. Поважай співрозмовника, будь уважним, доброзичливим.

3. Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай його без вибачення.

4. Спілкуючись з іншими намагайся не виявляти свого поганого настрою.

5. Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів.

6. Під час розмови не викрикуй, не розмахуй руками.

Offline анатолий

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Одеська область
Re: Етикет спілкування в мережі інтернет
« Reply #16 : Травень 18, 2018, 09:43 »
Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною.
Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті
Поважайте час і можливості інших
 Допомагайте іншим там, де Ви це можете робити

Offline Lia

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Запорізька область
Re: Етикет спілкування в мережі інтернет
« Reply #17 : Травень 21, 2018, 18:17 »
Для того щоб спілкування у віртуальному просторі не принижувало людину, а, навпаки, сприяло її особистісному зростанню необхідно дотримуватися загальноприйнятих етичних вимог, правил мережевого етикету. З появою Інтернету в наше життя навіть увійшло таке поняття, як нетикет (netiqutte — від англ. net — мережа та франц. etiqutte — етикет).

Offline Lia

  • Новий користувач
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Репутация: +0/-0
    • Перегляд профілю
  • Профіль: Учень
  • Регіон: Запорізька область
Re: Етикет спілкування в мережі інтернет
« Reply #18 : Травень 21, 2018, 18:21 »
На мою думку, кожен повинен знати ці правила:
1. Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною. Не робіть іншим те, чого не хочете отримати від них самі. Поставте себе на місце людини, з якою розмовляєте. Відстоюйте свої погляди, але не ображайте тих, хто навколо Вас. Не забувайте про головний принцип мережевого етикету: повсюдно в мережі знаходяться реальні люди. Будьте терплячі й чемні. Не вживайте ненормативну лексику, не йдіть на конфлікт заради самого конфлікту;
2. Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті. Люди інколи забувають про те, що "за екраном" знаходиться жива людина, і вважають, що в мережі правила поведінки не такі самі, як у звичайному житті. Не вірте тому, хто каже: "Вся етика спілкування тут полягає в тому, що Ви самі для себе встановите". Якщо Ви стикаєтесь з проблемою етичного характеру в кіберпросторі, — уявіть, що Ви в реальному житті;
3. Пам'ятайте, що Ви перебуваєте у віртуальному просторі. Якщо Ви вирішили втрутитися в якусь дискусію, то можете зашкодити іншим. Опинившись у новій ділянці віртуального простору, спочатку озирніться. Витратьте час на вивчення обстановки, "послухайте", як і про що говорять люди. Тільки після цього приєднуйтесь до розмови;
4. Поважайте час і можливості інших. Коли Ви відправляєте електронну пошту або повідомлення до конференції, то фактично претендуєте на чужий час. І тоді Ви відповідаєте за те, щоб адресат не витратив цей час даремно. Слід також пам'ятати про пропускну спроможність каналу, через який відбувається зв'язок. Раніше, ніж Ви відправите людині свій лист, поміркуйте, чи він справді потрібен їй. Якщо ж Ви вагаєтесь, поміркуйте двічі, перш ніж відправити повідомлення;
5. Зберігайте особистість. У мережі (наприклад, у конференціях) Ви можете зустрітися з тими, кого ніколи б не зустріли в реальному житті, і ніхто не засудить Вас за колір шкіри, очі, волосся, за вашу вагу, вік або манеру одягатися. Однак Вас будуть оцінювати з точки зору того, як Ви пишете. Таким чином, правила граматики відіграють важливу роль. Крім того, переконайтесь, що Ваші послання зрозумілі й логічно витримані;
6. Допомагайте іншим там, де Ви це можете зробити. Задавайте запитання, спілкуючись у віртуальному просторі. Чому це ефективно? Тому що Ваші запитання читатимуть багато людей, які, може, знають на них відповідь. І навіть якщо кваліфіковано дадуть відповідь тільки декілька чоловік, загальний обсяг знань у мережі збільшиться. Обмін досвідом в Інтернеті — захоплююче заняття;
7. Не втручайтеся в конфлікти й не припускайте їх. Мережевий етикет проти злісних послань, якими іноді обмінюються окремі учасник дискусії
8. Навчіться вибачати іншим їхні помилки. Коли хтось припускається помилки — будь це помилка в слові, безглузде запитання або невиправдано довга відповідь, — будьте до нього поблажливі. Якщо у Вас гарні манери, це ще не означає, що Ви маєте право нав'язувати їх усім іншим. Якщо ж Ви вирішили звернути увагу користувача на припущену помилку, зробіть це коректно й краще в приватному листі;